Wednesday, November 5, 2008


Ada ape dengan "Kalau"?


ohh..conversation with my fren>>


Cik T>>kalau aku jumpe die dulu kan june,mesti dah lame kitorang bercinta..tak yah la nak

tunggu lame2 tok bercinta..

June>>la..itu kalau..kalau aku tau saper kekasih aku pun,mesti aku dah lame jatuh cinta kan?

Cik T>>tu la pasal..eh,kalau ko nak carik orang yang single aku boley kenalkan kat ko..hahhaa..nak2?

June>>eh, suke2 je ko ek?x nak la..hahaha


ermm..so,kenapa manusia mesti nak guna perkataan kalau?


Kalau..membuat kita rase menyesal,membuat kita rase nak patah balik pada suatu jangka masa,membuat kita rase diri kita di awang-awangan..


so,rasernyer june pun selalu gunekan perkataan Kalau bile rase kite perlu lakukan lagi sekali..


(+)ve : Kalau membuat kita rase kita boleh mencuba lagi pada masa akan datang, membuat kita bahagia..




No comments: