Friday, June 12, 2009

PICtion (lasting forever)

so..this is the true..
AKU DAH MALAS NAK CARIK KERJE!!
ntah aper yang mrasuk pemikiranku..sampai malas nak carik kerjer..
biler online jerk..sedap tol ym,Facebook,friendster whatsoeva..
ish..aper nie..padam balik my imagination..syuh..syuh..jauh skit
aku dah pening sebenarnyer..naper dalam otak nie dok pikir benda yg ngarut jerk..
asal bangun pagi,breakfast..then ngadap tv..pastuh gaduh2 manjer plak ngan my bro..
yang dier tau lai la..bangun jerk pagi breakfast then ngadap enset baru dier Samsung OMNIA..
cis jeles tol!! what i have to say..it just his luck..then,lepas dier dah bosan2 ngan enset dier,dier dok ngadap PS2 dier play soccer game which is his fav game..damn..manela aku suker main soccer game tuh..biler time aku suh bkak game metal slug/eragon/game keter..dier kater dah bosan ngan game tuh..cis bengang tol..(sambil tonjol kepala dier jap)..at last,aku off tv then dier mgamuk..padan muker!! then, biler aku nk change dvd game, ciss..dvd x leh nak read plak..(maklumlah dvd pirates of caribbean punyer) last2 aku pon blah layan my astro..hahhaha..janji aku puas dapat stopkan adikku dari trus merenung game dier..
BUT..today i mean on 12 june act..aku dah start memunggah my barang becoz dah balik jb kan..so my stuff really fully loaded..hahaha..aku rase macam nak pecah jerk keter kakak aku ari tuh..dier punyer la membebel..oll da way you!!..
ohh rewind balik..aku ader terjumper satu kotak that tulis JUNEY..erm..my old stuff act.. aku bkak then aku belek satu2 fail dalam tuh..tetiber jerk aku gelak giler sampai my bro pekik "ko nape?" tanpa aku pedulikkan my bro(suker ati aku la nak gelak)..then aku bace slowly..from nick,Geri,justin.."hahahha"..giler la card for my 15th birthday..kat card yang ader some sort of picture A.J,Chris,Mel C as me..hahhaha..that's my group in tingkatan 3..that time giler hot BSB,N*sync,Spice Girls..OMG..sediy plak biler teringat balik that sweet memory..
aku belek lagi dalam file tuh..ader poster semuer yang aku minat..taken out from my mags..Smash Hits,Galaxie,Lime..hahahha..
this is more funny..aku belek lai 1 file..pergh..guess what?..aku jumper file sekolah rendah aku yang dah colour2 kekuningan..which is latar diri pelajar..hahaha..my ambition also ader tulis kat situ..lawak giler..nak jadi ahli saintis la,nak jadik cikgu la,nak jadi peguam...hahhaha..then,aku nampak my report card..pergh..giler la..baru aku perasan banyak gak merah kat report card aku..hhahahaha..siap yang x boley blah,comment from my teachers.."tingkatkan usaha anda","cuba lebih gigih pada masa akan datang","perbaiki yang lemah agar cemerlang pada masa depan"..ahhaha..klakar kan?tapi at least rest my mind biar masok skit idea nak carik motivate for ma self..
that's all for today..

No comments: